Bli medlem på Kalle Anka!

Som besökare är du välkommen att läsa i Kalle Ankas forum, men för att själv delta i diskussionerna måste du vara medlem på Kalleanka.se. Det är gratis och tar bara en minut.

Bli medlem här › Logga in här ›

Här i Kalle Ankas forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Kalleanka.se. Läs våra regler.
Raderad

0 inlägg

Istället för att göra trådar för att fråga saker kan man skriva här! Det jag menar är att det är lite onödigt att göra en tråd med titeln "Hur byter jag profilbild?"

Fråga på!

tillfälligt_namn

131 inlägg

Istället för att fråga frågor här först, så kan man kolla Guide's tråd http://www.kalleanka.se/forum/hjalpcentralen/hjalp-och-information-349597/
Och se om man hittar svar på sin fråga där först! :)

2 375 inlägg

hur gör man smileyn?

Nicke Tupp

2 121 inlägg

Oski* skrev:
hur gör man smileyn?

Precis som man annars gör dem.

tillfälligt_namn

131 inlägg

Oski* skrev:
hur gör man smileyn?

Bild

8 inlägg

hur hittar man till sina vänner?

Raderad

0 inlägg

frii skrev:
hur hittar man till sina vänner?

Gå in på inställningar, och under fliken community finns vänner. Klicka och där ser du dina vänner!

Redigerat 2015-01-03 15:18 av Trippelkvack

5 inlägg

De två senaste tidningarna har inte kommit till min brevlåda...Men min lillasyster (också prenumerant) får den istället!!! konstigt ok mycket orättvist

:(

gabbe m

6 713 inlägg

Elliota04 skrev:
De två senaste tidningarna har inte kommit till min brevlåda...Men min lillasyster (också prenumerant) får den istället!!! konstigt ok mycket orättvist

:(

I så fall ska du inte skriva på forumet här. Då kontaktar man kundservice, kanske Egmonts eller Dintidnings. Någon annan vet säkert, jag är nämligen inte prenumerant och har ingen koll på det.

Hoppas det går bra. :)

"If you're going through hell, keep going!"-Winston Churchill

4 inlägg

Undrar hur det kan komma sig att man ibland får upp ett meddelande i Kalendertävlingen att man mottagit svar men ibland händer ingenting? Hur ska man då veta om bidraget skickats iväg?

4 inlägg

Faktiskt ganska irriterande nu när halva julkalendertävlingen är avklarad. Man har lyckats delta i ca 3 luckor då svar reggats,men resten har tydligen inte fått skickas av nån anledning. Och hur många dagar ska det egentligen ta för någon att faktiskt MAILA TILLBAKA när man skickar en fråga????
Sista gången jag tävlar åt mina barn kan meddelas,aldrig någonsin hänt innan att man inte ens kan få ett ordentligt svar på varför....

knatte v

2 307 inlägg

Observera, detta är en tråd skapad av kalleanka.se:s medlemmar, och är till för att få svar på enkla grundläggande frågor kring hur ka.se fungerar. Vill man ställa frågor direkt riktade till de som jobbar på Egmont ska frågorna ställas på något annat ställe. Exempelvis skicka ett pm till Redaktionen här på sidan eller ringa till kundtjänst.

Bör nog förtydligas i trådstarten.

4 inlägg

Tack jag vet det,redan mailat för 2 veckor sedan men fortfarande inte hört ett ord ifrån ansvariga. Trodde det var fler medlemmar som kanske hade problem med julkalendern...eller inte

knatte v

2 307 inlägg

Anki skrev:
Tack jag vet det,redan mailat för 2 veckor sedan men fortfarande inte hört ett ord ifrån ansvariga. Trodde det var fler medlemmar som kanske hade problem med julkalendern...eller inte

Ah, då förstår jag. Vet själv inte vad det kan bero på. Om det inte fungerar så bra här på Ka.se kan man ju också skicka in sitt svar i julkalendern via mejl.

1 inlägg

Jag tänkte fråga om Kalle Anka Klädsim.
Jag skulle vilja veta i vilken tidning detta var med?

Nån som har någon bra information och erfarenheter?
Googlar från 1987 men det är snarare 90-tal jag vill att vi håller oss till.

2 inlägg

Försöker hitta en gammal karaktär jag minns sen flera år tillbaka, kommer bara ihåg att han använde sig av ballonger med bläck i, skulle bli urglad om någon visste vem det var, tack på förhand

Redigerat 2017-09-23 21:19 av Dav D
Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av våra moderatorer.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 0 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.