Bli medlem på Kalle Anka!

Som besökare är du välkommen att läsa i Kalle Ankas forum, men för att själv delta i diskussionerna måste du vara medlem på Kalleanka.se. Det är gratis och tar bara en minut.

Bli medlem här › Logga in här ›

Här i Kalle Ankas forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Kalleanka.se. Läs våra regler.
Redaktionen

30 inlägg

Hej alla!

Vi behöver fler moderatorer. Har ni förslag på vem som skulle vara lämplig? Det ska gärna vara personer som:
- har varit med ett tag på sajten
- är inne mycket
- inte är för unga (gärna över tolv)
- klarar att hantera eventuella konflikter på ett bra sätt, är duktiga på att tas med människor och kan så objektivt som möjligt hålla ordning här.

Skriv om ni vet någon som passar in! :)

^^ Första inlägget ^^
NyfikenMussePigg

938 inlägg

Jag tror att ni som vill vara moderator på Kalleanka.se borde skriva ett svar på frågan, varför ska just Ni bli utvald till moderator?

Det skulle nog underlätta Redaktionen att välja ut bland er som inte har någon att rekommendera att bli moderator som Redaktionen söker. Istället för att kolla vilka ni har rekommenderat om att bli moderator på hemsidan, så kan de nu kolla med er motivering om varför just ni passar bra som moderator.

Själv hade jag gärna blivit moderator. Men jag har inte haft så mycket tid att checka in på hemsidan de senaste sex månaderna. Om någon ens har märkt det före hemsidans uppdatering.

" Busy, busy, doing everything that needs to be done "
minnapz

21 inlägg

Nicke_Tupp eller Guide skulle jag tro.
Jag hade gärna själv varit moderator, jag har rätt ålder och har själv varit i väldigt många konflikter och diskussioner, jag har varit medlem sen 2011 också :P
Tyvärr får jag inte alltid särskilt mycket tid till att besöka :/

6 inlägg

Nicke_tupp. Ingen annan är bra

Raderad

0 inlägg

bananskalet

4 inlägg
Citera | Anmäl !
2014-12-12 15:31

Stella150: INGEN ANNAN ÄR BRA??? DET ÄR VÄLDIGT ELAKT ATT SKRIVA SÅ ENLIGT MIG!!!

Raderad

0 inlägg

En till: NyfikenMussePigg
(Även om det känns lockande att bli mod så passar inte jag :P)

buck von anka

122 inlägg

Stella150 skrev:
bananskalet

4 inlägg
Citera | Anmäl !
2014-12-12 15:31

Stella150: INGEN ANNAN ÄR BRA??? DET ÄR VÄLDIGT ELAKT ATT SKRIVA SÅ ENLIGT MIG!!!

Ja

Nya kalleanka.se är väldigt bra okej www.kvakkfnas.boards.net <--det går att klicka på länken Min youtubekanal! <-- Texten är länken!
gabbe m

6 713 inlägg

Jag har några knep för hur man kan hantera konflikter. Jag skulle genom PM kunna prata med en person som blivit sårad, jag skulle även prata lite med den som sårade den som blev sårad.
Jag fyllde tolv i somras.
Jag är inne på sidan varje dag.
Eh...ojsan, jag är bara medlem på sidan se April. MEN, en gammal medlem som heter gab2, det är jag det. Jag skapade gab2 på sommarlovet 2012.

"If you're going through hell, keep going!"-Winston Churchill
buck von anka

122 inlägg

gabbe m. skrev:
Jag har några knep för hur man kan hantera konflikter. Jag skulle genom PM kunna prata med en person som blivit sårad, jag skulle även prata lite med den som sårade den som blev sårad.
Jag fyllde tolv i somras.
Jag är inne på sidan varje dag.
Eh...ojsan, jag är bara medlem på sidan se April. MEN, en gammal medlem som heter gab2, det är jag det. Jag skapade gab2 på sommarlovet 2012.

då tror jag det skulle funka

Nya kalleanka.se är väldigt bra okej www.kvakkfnas.boards.net <--det går att klicka på länken Min youtubekanal! <-- Texten är länken!
Elvira

12 inlägg

Jag vill ju jätte gärna vara moderator. Men jag är dock lite för ung. Jag fyller 12 i år. Så det blir nog ingen idé att ens tipsa om sig själv. Men jag hälsar lycka till till dom andra!
Men självklart funkar det att bli moderator ändå, för mig! Haha! Fast Nicke, han blir nog bra (Nicke_Tupp).

william04

362 inlägg

Jag fyller 11 om fyra dagar, så jag är nog lite för ung. Men jag har varit medlem sedan 2012 och är inne ganska ofta.

Men Nicke_Tupp är en väldigt bra tips

Okej, här är min nya signatur.
Liah321

41 inlägg

Jag kanske! Jag fyller 13 om en månad (9 maj)

Liah321

41 inlägg

Jag har varit medlem sedan något år tillbaka, men har varit inne på kalleanka kanske 5-6 år nu och efter några år skaffade jag ett konto då fet inte fungerade tidigare. Jag har varit med om konstiga användare, olämpliga kommentarer mm. Har varit offline ett tag då jag inte kom in på mitt konto. Men nu är jag här igen. Sammanlagt har jag spenderat ca 300 h på sidan

Raderad

0 inlägg

Liah321 skrev:

Redaktionen har redan valt en moderator, och det verkar räcka. Ny moderator är Nicke Tupp...

Raderad

0 inlägg

Redigerat 2017-05-13 18:26 av delete
Liah321

41 inlägg

Arn de Gothia skrev:
Liah321 skrev:

Redaktionen har redan valt en moderator, och det verkar räcka. Ny moderator är Nicke Tupp...

Jag vet att nicke tupp har blivit moderator, men om det skulle behövas flera! Nicke tupp förtjänar det verkligen. Tack för hjälpen ändå! :)

SirTealc

819 inlägg

Håller med GH, en moderator räcker.

Kan inte påstå att jag älskar Gyro Gearloose. Men det har blivit lite av min grej att ha honom som profilbild, så nu får det bli så!
Raderad

0 inlägg

Nöjd med dem som blev.

Raderad

0 inlägg

Redigerat 2017-05-13 18:27 av delete
Nicke Tupp

2 121 inlägg

GH skrev:
Mycket moderatorsjobb, Nicke? :P

Massor!
(Inget.)

NyfikenMussePigg

938 inlägg

Nicke Tupp skrev:
GH skrev:
Mycket moderatorsjobb, Nicke? :P

Massor!
(Inget.)

Kanske for at ingen anmäler ett inlägg eller att vi, medlemmar, sköter sig eller vet hur man sköter sig på forumet ;)

" Busy, busy, doing everything that needs to be done "
RangerOil

1 532 inlägg

Med tanke på trollattacken så kanske det är dags för två moderatorer.

Nicke Tupp

2 121 inlägg

RangerOil skrev:

P.g.a. att jag äntligen fick något moderatorjobb att göra?

RangerOil

1 532 inlägg

Nicke Tupp skrev:
RangerOil skrev:

Nej, P.g.a att det tog lång tid innan det hände något.

Raderad

0 inlägg

RangerOil skrev:
Nicke Tupp skrev:
RangerOil skrev:

Nej, P.g.a att det tog lång tid innan det hände något.

Var han inte borta den veckan trollet kom?

Nej, Nicke Tupps moderatorsroll har då sannerligen inte varit betungande (det har väl i såfall varit att stoppa folk i leken "Räkna så långt ni hinner innan moderator stoppar".... :P). Det visar att hemsidan inte är i behov av en till moderator med nuvarande aktivitet. Jag litar på att åtgärder vidtas från Nicke Tupps sida då det behövs, även fast det tar lite tid...

Raderad

0 inlägg

Ny moderator:
Bamseboy

Knatte

158 inlägg

Hmm... vilka är moderatorer (säger man så)?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av våra moderatorer.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och administratörer kan skapa nya trådar.

Just nu är 0 medlemmar online. 0 foruminlägg har postats idag.